مُصْلِحِینَ

إِنَّا لاَ نُضِیعُ أَجْرَ الْمُصْلِحِینَ ـ ما هرگز جزای مصلحین را ضایع نخواهیم کرد

مُصْلِحِینَ

إِنَّا لاَ نُضِیعُ أَجْرَ الْمُصْلِحِینَ ـ ما هرگز جزای مصلحین را ضایع نخواهیم کرد

مُصْلِحِینَ

به نام خدا - به یاد خدا - برای خدا

الهی سنگرم آماده کن جنگیدنش بامن
تو توفیق شهادت را بده بالیدنش بامن

پیام های کوتاه
آخرین نظرات
  • ۱۴ خرداد ۹۸، ۱۲:۲۰ - سید محسن جوانمردی
    احسنت...

به نام خدا .. 

جریان از این قراره که ما در این دوران های آخر (بخوانید اول) و زیبای مربی‌گری ، با سه تا گجله روزگار را به سمت مبارزه با دشمن و با اهداف و مقاصد الهی طی میکنیم.

در این میان این گجله های خلف ، با یه معلمی روبه رو شدن که یه کتابی نوشته که در اون ج.ا.ا رو با نهج البلاغه نقد میکنه ...

یه کم به نظرم خنده دار اومد اما گفتم فرصت خوبیه که ازش استفاده کنم و باهاش یه حلقه مطالعاتی انجام بدم .. البته خیلی خوب میشد اگر میشد اما به دلیل دل خونی گه م.ح.ز از این بنده خدا داشت ، مقاومت کرد و نخرید.. 

خیلی برنامه ریخته بودم تا باهاش به بچه ها چند تا درس بدم .. 

حیف که بچه ها زیر بار نرفتن (به دلایل مختلف که سخیف ترینش این بود : آمار فروشش میره بالا) البته این روحیه بچه هارو دوست داشتم و برام شیرین بود اما نزاشتن من کارم رو بکنم 

 

اگر یه نفر ازم بپرسه آقا این چه کاری بود میخواستی بکنی !؟ بهش جواب میدممیخواستم کتاب روش برداشت از نهج البلاغه ع.ص باهاشون کار کنم.

خیلی خوب میشد اگر میشد .. قشنگ برای این کتاب نیاز به دیدن کتابی که معلمشون نوشته بود داشتم .. 

بالاخره نشد اگرچه شاید این پیام رو ببینند خودشون دو دستی بزنن تو سرشون اما خب نشد دیگه .. ولی اگر میشد چی میشد (حداقل حال الانشون خیلی بهتر بود) (البته یه تنبیه ریز هم طلبشون #شوخی)

 

اما به نظرم کتاب روش برداشت از نهج البلاغه کتاب خوبیه اما نه برای همه ... اگر اهل پژوهش باشی و دنبال مقصد و تاویل و چه و چه از حرف ائمه بزرگوار و سنت این کتاب خیلی عالیه اما خب عمر است دیگر...  و این کتاب هم در کنار کتاب های دیگه کامل نشد فقط چندتا نوار صوتی ازش مونده بود که تبدیل به این کتاب شده .. 

 

حالا جریان نهایی

توی این کتاب به یه کتاب دیگر برخوردم به اسم تاریخ امیرالمومنین(ع) نوشته پدر بزرگوار استاد ع. ص ، شیخ عباس صفایی حایری 

 

دوست دارم توی تابستون بخونمش اگر کسی خواست برام بخره لینکش اینهخرید کتاب تاریخ امیرالمومنین (ع) شیخ عباس حایری

 

شاید یکی خواست بخره خدارو چه دیدید ... 

 

به نظرم کتاب خوبیه برای خوندن ... دوست دارم بخونمش چون دنبال همچین چیز جامعی بودم از امیرالمومنین ع 

 

اگر پیشنهادی دارید بهم بگید ... 

 

اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم

 

نظرات  (۱)

ممنون از تمام زجرهاتون✌

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.